Spørgsmål & Svar

Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål som stilles af vores panelmedlemmer. Du kan også kontakte os på [sc:support] hvis du har andre spørgsmål.

Medlemskab

Bliv medlem i TV3 PANELET

Hvordan bliver jeg medlem af TV3 PANELET
Du kan registrere dig ved at udfylde skemaet her. Medlemskabet er gratis og du kan når som helst vælge at forlade TV3 PANELET. Dit brugernavn skal være unikt og du kan kun registrere dig én gang med din e-mailadresse. Det er ikke tilladt at registrere sig med flere forskellige e-mailadresser.

Glemt log-in

Hvordan får jeg mit brugernavn/kodeord?
Du kan få dine informationer om log-in tilsendt ved at gå ind på log ind og klikke på ”Glemt dine log-in-detaljer”. Angiv din e-mailadresse, så sender vi dine log-in-detaljer.

Ændring af mine informationer

Du kan ændre dine informationer ved at logge ind på din personlige side, som du kommer ind på via log ind i menuen på hjemmesiden. Denne information bruges til at afgøre, hvilke undersøgelser som skal sendes til dig, samt til hvilken konto udbetaling skal foregå. Hvis du vil ændre den e-mailadresse, du er registreret med, så send en mail til os på info@tv3panelet.com

Afslutte medlemskabet

Hvordan afslutter jeg mit medlemskab ved TV3 PANELET?
Du kan når som helst opsige dit medlemskab i panelet. Dette gør du ved at logge ind på din personlige side via log ind i menuen på hjemmesiden og klikke på “Slet medlemskab”. Du kan også sende en mail til os på [sc:support] og så hjælper vi dig med at afslutte dit medlemsskab. Vær dog opmærksom på, at hvis du afslutter medlemsskabet mens du stadig har penge på din panel konto, går disse tabt.

Betaling

Min personlige saldo

Hvad er min saldo? Hvordan ser jeg, hvor mange penge jeg har tjent?
Ved at logge ind på din personlige side via log ind kan du kontrollere din saldo og din udbetalingshistorik.

Udbetaling

Hvordan får jeg udbetalt belønningen?
Log ind på din personlige side via “log ind” i menuen. Tryk på linket “Min saldo” og følg instrukserne på skærmen.

Betaling for undersøgelse

Hvor mange penge får jeg for en undersøgelse?
Betalingen varierer alt efter undersøgelsens længde. Du skal gennemføre en undersøgelse helt for at modtage din betaling.

Problem med udbetalinger

Mine penge er ikke kommet frem – hvorfor?
Fra den tid, du vælger at få udbetalt penge fra din konto, kan det tage lidt tid før betalingen virkelig gennemføres. Det kan skyldes, at der er flere andre udbetalinger, som skal udføres. Du kan hele tiden se status på dine udbetalinger på din personlige side. Hvis du ikke har modtaget dine penge indenfor 2 uger, kan du kontakte os på [sc:support]

Alternativer til udbetalinger

Hvordan kan jeg bruge min belønning?
Du kan vælge mellem at overføre fra din konto til Gavekortet.dk, din PayPal-konto eller til velgørenhed. Yderligere information om udbetalingsalternativer finder du her.

Undersøgleser

Antal undersøgelser

Hvor mange undersøgelser sender I til mig?
Antallet af undersøgelser du får varierer. Det afhænger af, hvem du er, hvilke personlige indstillinger du har foretaget samt antallet af aktuelle undersøgelser. Du vil dog højst modtage 6 undersøgelser om måneden

Hvordan besvarer jeg undersøgelser

Hvordan besvarer jeg undersøgelser?
Du får undersøgelser tilsendt via e-mail med et link, som du klikker på for at komme til undersøgelsen. Undersøgelsen åbnes i et separat vindue, og du kan starte og afslutte undersøgelsen, når du selv har tid. Du har maksimalt 3 timer til at afslutte undersøgelsen fra du har klikket på linket.

Afsluttede/lukkede undersøgelser

Når jeg klikker på linket, står der at undersøgelsen er lukket/afsluttet. Hvad betyder det?
Erfaringsmæssigt ved vi at ikke alle har tid eller mulighed for at svare på de undersøgelser, vi sender ud. Enkelte kan være på ferie, så de ikke kan svare på en undersøgelse. Derfor sendes undersøgelsen ud til et større antal personer og afsluttes, når det ønskede antal svar er modtaget. Derefter er der ikke flere paneldeltagere, som kan svare på undersøgelsen. Hvis du er uheldig, har vi allerede nået at få det antal svar, vi behøver.

Mere om forkortede undersøgelser

Hvorfor kan jeg nogle gange ikke svare på mere end et par spørgsmål? Og hvad er screenout?
Enkelte undersøgelser er rettet mod en specifik målgruppe og indledes med et antal spørgsmål (screenout-spørgsmål) for at afgøre, om du passer ind i målgruppen. Hvis du ikke tilhører den målgruppe som efterspørges, afsluttes undersøgelsen efter at du har svaret på disse spørgsmål. Du behøver derfor aldrig besvare et helt spørgeskema, såfremt du ikke passer ind i målgruppen for undersøgelsen.

Fortrolighed omkring svar og personlige informationer

Hvordan håndteres mine svar og mine personoplysninger?
Alle svar behandles med høj grad af fortrolighed og ingen svar kan spores til dig. Du er helt anonym i undersøgelsen og resultaterne af undersøgelsen bruges kun som resume. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven og gives aldrig videre til eksterne kilder.

Giv os din mening